JANGAN TEWAS LAGI BANG !!!
Biar Muka Tak Hensem Tapi Tahan Lama..Fahami Hati dan Kehendak Isteri !!
…Menurut Kajian , mereka memerlukan 30 minit untuk puas, bukan 5 minit yer !
( Luangkan 5 minit masa anda untuk baca seterusnya, jika anda tak mampu bertahan selama 30 minit ! )

Dr. Mohd Ismail Mohd Tambi A.M.T., M.B.B.S., D.R.M.

W.H.O Fellow Clinical Andrology and Semenology (Monash, Australia) W.H.O. Post Grad Cert in Adolescent Reproductive and Sexual Health, (Hungary) Professor Emeritus Andrology Seng Yang Andrology Hospital, China Consultant Clinical Andrologist

“Saya sendiri sudah menjalankan kajian terhadap produk ini dan ternyata, ia tidak mempunyai sebarang unsur mengarut  yang boleh mencederakan atau mendatangkan kesan sampingan kepada penggunanya.”

– Metro Ahad. 

” Kisah Abang SADO yang … ”

Encik Amin (bukan nama sebenar) merupakan seorang lelaki yang ‘Sado’ di mata semua orang yang melihatnya. Ketampanannya dan ketegapan badannya mampu mencairkan hati setiap wanita yang memandang.

Beliau telah berkahwin dengan seorang wanita yang cantik dan memiliki seorang cahaya mata lelaki. Pada awal perkahwinannya, rumah tangga mereka sangat bahagia.Isterinya tidak putus-putus memuji “kegagahan” Encik Amin Ketika di bilik tidur.

Tetapi..

Setelah 2 tahun berkahwin, rumah tangga mereka menjadi semakin dingin akibat kesibukan Encik Amin yang bekerja siang malam semata-mata mencari wang untuk menyara keluarga. Setiap hari keluar bekerja jam 7 pagi dan balik jam 10 malam.

Disebabkan sibuk, beliau tidak jaga makan, tidak bersenam dan yang lebih teruk lagi beliau jarang melakukan hubungan seks dengan isterinya. Tetapi apabila berkesempatan untuk melakukannya, beliau ‘pancut awal‘ dan alat sulitnya semakin lemah dan layu serta tidak lagi mampu memuaskan isterinya.

Malu…malu..malu… Beliau sangat malu dengan keadaan dirinya itu… “Di mana aku nak dapatkan bantuan ni ?” Beliau buntu …

  • Nak beritahu isteri, malu …
  • Nak beritahu kawan-kawan, malu …
  • Nak pergi jumpa doktor, malu jugak …

Akhirnya..

En Amin terbaca mengenai iklan “ubat kuat” di Facebook. Beliau dengan pantas membeli dengan harapan dapat selesaikan masalahnya. Tetapi malangnya tiada kesan walaupun sudah berbotol-botol ditelan.

Kesihatan badan  semakin teruk akibat kesan sampingan ubat-ubat “kuat” tersebut.  Dari sehari ke sehari hidup beliau berubah menjadi lelaki yang tertekan dan sering marah-marah akibat dari masalah yang dihadapi .

Suatu hari ,  ketika melayari internet ,En Amin terjumpa video dari seorang Dr Sakit Tuan terkenal iaitu Dr Ismail Tambi, Dr Ismail Tambi menyarankan satu produk krim yang selamat dan halal, Produk ini merupakan krim dan hanya perlu disapu 2 kali sahaja pada alat sulit iaitu pada waktu pagi dan malam selepas mandi.

“Menarik ni..harga pun murah..Doktor Ismail Tambi Rekomen Pulak tu..Mana nak cari produk camni Sekarang !!”

En Amin terus membeli dan mencuba krim tersebut. Setelah 3 hari mencubanya, beliau dapati alat sulit beliau kini semakin mantap, keras dan seperti masa muda dahulu. Kencing pun semakin lawas. Beliau pun terus menggunakan produk ini tanpa ragu-ragu. Kini setelah 3 bulan mencubanya, alat sulitnya semakin sihat dan mantap. Tiada lagi ‘tewas sebelum berjuang’ dan yang paling penting isterinya kembali tersenyum gembira dan memuji kegagahannya .

Inilah Produk Yang Telah Berjaya Membantu  Encik Amin & Ramai Lelaki Lain Kembali Menjadi Semakin GAGAH Selepas 3 Hari Penggunaannya!

XGENE merupakan krim sapuan luar khusus diformulasikan khas oleh Dr. Ismail Tambi (Pakar Sakit Tuan) untuk menyegarkan dan memulihkan kembali fungsi alat sulit lelaki menjadi lebih kuat dan mantap secara semulajadi.

XGENE terdiri dari bahan aktif dan formulasi tongkat ali yang mampu menyerap terus ke alat sulit anda dengan lebih cepat kerana ia diperbuat dari bahan asas (base) khas yang bertindak sebagai agen penyerapan. Formulasi Xgene akan aktifkan kembali & berikan tenaga kepada phosphorylate cell yang dapat menguat dan memantapkan sel pada alat kelamin.

XGENE terbukti halal dan selamat serta telah mendapat sijil Kementerian Kesihatan Malaysia. Anda hanya perlu sapu XGENE 2 kali setiap hari pada waktu pagi dan malam selepas mandi dan secara semulajadi tahap ereksi atau ketegangan alat sulit anda mula meningkat serta menjadi semakin segar dan mantap.

XGENE juga mampu membesarkan, memanjangkan serta meningkatkan prestasi alat sulit anda ketika hubungan intim. Ia harus digunakan oleh setiap lelaki yang mahu berkahwin dan yang sudah berkahwin untuk menjaga dan mengekalkan kesegaran alat sulit mereka setiap hari.

Masukkan Nama dan Emel anda sekarang dan dapatkan Ebook 50 Tips menjaga Alat Kelamin Supaya Sentiasa MANTAP dan BERTENAGA secara PERCUMA !!

Penggunaan XGENE secara konsisten setiap hari mampu membantu:

  • Merangsang penghasilan sperma berkualiti
  • Membina dan memantapkan otot zakar
  • Menghapuskan bakteria & parasit sekitar alat sulit
  • Menyegarkan dan melembutkan kulit alat sulit
  • Mengembalikan prestasi alat sulit
  • Mengekalkan keremajaan alat sulit
  • Agen pemantapan & penjagaan alat sulit

Tiada lagi masalah alat sulit lemah, lemau dan layu yang mampu menghantui hidup anda lagi kerana dengan XGENE, alat sulit anda akan berubah menjadi lebih keras, mantap dan mampu bertahan lama di ranjang dengan mudah secara semulajadi!

Apa Kata Dr Ismail Tambi  ? Jom Tonton !
Xgene Krim Alat Kelamin Lelaki
Cara Penggunaan Krim Xgene

6 Perubahan Yang Bakal Anda Rasai Setelah Menggunakan Krim XGENE Ini
#1 - Alat Sulit Anda Semakin Mantap
Jika sebelum ini alat sulit anda lemah, lemau dan layu serta malu-malu, selepas menggunakan XGENE ini anda akan mendapati alat sulit anda menjadi semakin keras dan mantap secara semulajadi.
#2 - Alat Sulit Anda Makin Bersih & Segar
Jika anda sebelum ini mengabaikan kebersihan dan kesihatan alat sulit anda, pastinya menjadi gelap, kontot serta kusam. Dengan XGENE, alat sulit anda akan semakin segar & bersih tanpa sebarang bakteria.
#3 - Anda Mampu Bertahan Lama Di Ranjang
Selalu tewas awal ketika melakukan hubungan intim? Usah bimbang, dengan XGENE anda mampu bertahan lebih lama di ranjang dan pastinya isteri anda akan tersenyum melihat kegagahan anda.
#4 - Penghasilan Sperma Semakin Bertambah
Penghasilan jumlah sperma yang sedikit berpunca daripada masalah kesihatan, faktor usia serta gaya hidup. Kebarangkalian untuk dapatkan anak sangat kecil. Dengan XGENE, jumlah sperma yang dikeluarkan semasa ejakulasi akan semakin bertambah dan peluang untuk dapatkan zuriat sangat tinggi.
#5 - Keyakinan Anda Semakin Bertambah
Jika selama ini anda selalu rasa tertekan dan malu untuk hadapi orang ramai terutamanya isteri anda akibat masalah alat sulit ini, selepas menggunakan XGENE, masalah ini tiada lagi mengganggu hidup anda. Anda mampu hidup dengan tenang dan yakin dengan kegagahan anda.
#6 - Hidup Anda Semakin Bahagia
Masalah kesihatan alat kelamin merupakan antara sebab utama yang menyebabkan masalah rumah tangga. Anda berasa malu dan kelakian anda seakan tercabar kerana tidak mampu memuaskan isteri. Selepas anda menggunakan XGENE, kegagahan anda kembali pulih dan prestasi anda di ranjang makin lama. Ini mampu membuatkan hidup anda semakin bahagia disayangi isteri tercinta.
Apa Kata Mereka Yang Telah Mencubanya?

Dah Sebulan Pakai..Zak*r lebih berurat , zak*r lebih segar dan ketegangan nya lebih besar & solid”

Perubahan rasa seawal 3 hari penggunaan..bangun tido ‘bendera’ naik keras menunggu , si adik bertenaga dan perfomance sangat membanggakan”

Dan Banyak lagi!
Disclaimer: The results can be vary between people and there’s no permanent result for this customers
XGENE terbukti mampu memulihkan kesihatan serta menyegarkan alat sulit anda dan mampu menjadikannya lebih keras, mantap dan tahan lama ketika melakukan hubungan intim!
5 Sebab Anda Perlu Menggunakan XGENE!
A

#1 100% HALAL

Produk ini terbukti halal dan telah memiliki sijil Halal JAKIM
A

#2 DIJAMIN SELAMAT

Produk ini telah dijamin selamat oleh Kementerian Kesihatan Malaysia
A

#3 TERBUKTI BERKESAN

Ramai pengguna memberikan testimonial positif kesannya kelihatan seawal 3 hari.
A

#4 TIADA KESAN SAMPINGAN

Produk ini 100% diformulasikan daripada herba dan tidak mengandungi bahan kimia bahaya.
A

#5 MUDAH DIGUNAKAN

Anda hanya perlu sapukan sahaja pada alat sulit anda selepas mandi 2 kali sehari.
Apa Kata Mereka Yang Telah Mencubanya?

“Bila Stim Batang jadi kembang dan nampak panjang skit , panjang dari biasa..main pun tahan lama

TERBAIK !! Makin lama pakai, Kepala makin merah..Boleh main sampai 2,3 kali sehari !!Bila lama..macam-macam style boleh buat, Berpeluh dibuatnya”

Disclaimer: The results can be vary between people and there’s no permanent result for this customers
Berapakah Harga Produk XGENE Ini?
Semenanjung Hanya RM150.00 RM85.00 Sahaja!
Sabah & Sarawak Hanya RM160.00 RM95.00 Sahaja!
PROMOSI : Kebiasaannya kos penghantaran dicaj RM7 hingga RM10, tetapi jika anda membuat pembelian XGENE pada hari ini, anda tidak perlu membayar sebarang kos tambahan untuk penghantaran. Kerana ia PERCUMA untuk anda!
Cuba anda fikirkan kembali..

Jika selama ini anda hadapi masalah kesihatan alat sulit yang semakin lemah, lemau dan layu, anda akan berasa sangat tertekan seolah-olah inilah penamat kehidupan anda..

Anda mahu mengatasi masalah tersebut dan mahu berkongsi masalah anda untuk mencari solusinya tetapi anda rasa malu, segan dan takut digelakkan oleh mereka yang mendengarnya..

Anda terpaksa memendam masalah anda seorang diri dan mencari serta mencuba produk “ubat kuat” yang belum terbukti selamat. Akibatnya kesihatan anda semakin buruk walaupun dah habiskan banyak duit..

Akhirnya anda menjadi seorang yang mengalami kemurungan teruk akibat dari masalah tersebut. Hidup anda dan keluarga anda menjadi semakin tidak bahagia dan sentiasa diselubungi kemarahan hingga mampu meruntuhkan rumah tangga anda..

Bayangkan dengan XGENE..

Hidup anda kini menjadi semakin tenang kerana masalah kesihatan alat sulit yang anda hadapi ini dapat di atasi dengan mudah, pantas dan selamat tanpa perlu habiskan duit membeli produk lain..

Anda mula merasakan bahawa kegagahan serta kejantanan anda semakin kembali seperti waktu muda dahulu. Malahan kini alat sulit anda menjadi semakin sihat, bersih, mantap dan segar secara semulajadi selepas menggunakan XGENE..

Kini anda menjadi semakin bahagia bersama keluarga anda dan merasa bangga dengan kegagahan anda. Dan lebih penting lagi isteri anda pasti memuji-muji prestasi anda di ranjang dan anda mulai kembali menjadi hero sebenar di hati isteri anda.. Bukankah ia sangat menakjubkan?

Ucapkan selamat tinggal selamanya kepada masalah alat sulit yang mengganggu hidup anda selama ini kerana dengan XGENE hidup anda bakal berubah menjadi lebih GAGAH & MANTAP seawal 3 hari!

Dapatkan XGENE Hari Ini Juga!

Semakin lama anda berkira-kira untuk mendapatkan produk XGENE ini, semakin lamalah juga anda akan menghadapi masalah alat sulit yang semakin lemah, lemau dan layu ini tanpa sebarang tindakan.

Nak menjadi lebih baik atau nak menjadi lebih teruk, ia adalah pilihan anda kerana dengan XGENE ini kami sangat yakin bahawa ia mampu memulihkan KEGAGAHAN anda yang hilang dengan lebih mudah, selamat dan berkesan seperti para pengguna XGENE sedia ada.

Dan kami juga menawarkan JAMINAN PULANGAN WANG SELAMA 30 HARI untuk setiap pembelian. Ini bermakna jika XGENE tidak berkesan menyembuhkan serta menyegarkan alat sulit anda setelah anda gunakan secara konsisten, kami akan memulangkan wang anda dalam tempoh 30 hari setelah anda membuat pembelian.

Jadi tiada risiko untuk anda memulihkan masalah alat sulit anda dengan produk XGENE ini. Dapatkanya SEKARANG JUGA!

Soalan Lazim (FAQ)
#1 - Apakah fungsi sebenar XGENE ini?
XGENE berfungsi untuk menyegarkan dan memantapkan alat kelamin lelaki dan menjadikan alat sulit anda lebih kuat dan keras.
#2 - Bagaimanakah cara betul menggunakannya agar dapat hasil yang maksimum?
Sapukan di alat sulit anda 2 kali sehari secara konsisten selepas mandi untuk mendapatkan hasil yang maksima.
#3 - Benarkah XGENE mampu membesarkan serta memanjangkan alat sulit?
XGENE berfungsi melancarkan aliran darah pada alat sulit anda. Apabila ia berjalan lancar dan otot alat sulit anda menjadi segar, alat sulit anda akan membesar dan memanjang secara semulajadi.
#4 - Siapakah yang harus menggunakan XGENE ini?
Setiap lelaki harus menggunakannya terutamanya lelaki yang mahu berkahwin dan yang sudah berkahwin.
#5 - Bilakah kesan sebenar akan dapat dirasai?
Kesan peningkatan tahap ereksi alat sulit anda dapat dilihat dalam masa 3-7 hari dengan penggunaan yang konsisten setiap hari.
Lokasi Kami :

Anda ada mempunyai apa2 permasalahan? Hubungi Kami dengan mengisi ruangan dibawah

10 + 2 =

Large.png

Dapatkan Ebook 50 Tips menjaga Alat Kelamin Supaya Sentiasa MANTAP dan BERTENAGA secara PERCUMA !!

Tahniah! Sila cek emel ada Sekarang